МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про проведення інвентаризації медичного обладнання у закладах охорони здоров'я у 2012 році
На виконання пункту 4 витягу з протоколу від 1 жовтня 2012 року № 75 засідання Кабінету Міністрів України НАКАЗУЮ:
1. Керівникам закладів охорони здоров'я, установ, зокрема тих, що надають вторинну та третинну медичну допомогу, підпорядкованих Міністерству охорони здоров'я України, Міністерству охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, начальникам управлінь (головних управлінь) охорони здоров'я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій:
1.1. Здійснити інвентаризацію медичного обладнання станом на 15 листопада 2012 року згідно з переліком (додаток 1).
1.2. Забезпечити подання актів за формою (додаток 2), надати їх в електронному вигляді та на паперових носіях до Міністерства охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, управлінь (головних управлінь) охорони здоров'я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій у термін до 5 грудня 2012 року.
1.3. Міністерству охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, начальникам управлінь (головних управлінь) охорони здоров'я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій за формою (додаток 3), керівникам закладів, установ, підпорядкованих МОЗ України, за формою (додаток 2) у термін до 15 грудня 2012 року направити зведений акт (акт) інвентаризації засобами електронного зв'язку та на паперових носіях на адресу Державного підприємства "Український інформаційно-обчислювальний центр Міністерства охорони здоров'я України" report@moz.gov.ua.
1.4. Надати графіки введення в дію закупленого за кошти державного та місцевих бюджетів медичного обладнання, яке не встановлено або не функціонує за формою (додаток 4).
1.5. Надати інформацію про застосування штрафних санкцій у разі несвоєчасної поставки медичного обладнання або невиконання інших умов договорів постачання.
2. Державному підприємству "Український інформаційно-обчислювальний центр Міністерства охорони здоров'я України" (Є.Ю. Ярмолюк) у термін до 15 грудня 2012 року забезпечити приймання, реєстрацію, узагальнення наданої інформації від закладів охорони здоров'я, зокрема тих, що надають вторинну та третинну медичну допомогу, підпорядкованих Міністерству охорони здоров'я України, Міністерству охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, управлінь (головних управлінь) охорони здоров'я, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій та надати зведений акт інвентаризації на паперових носіях та в електронному вигляді до Управління бухгалтерського обліку Міністерства охорони здоров'я України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра - керівника апарату Р. Богачева.
Віце-прем'єр-міністр України -
Міністр |
Р. Богатирьова |
Додаток 1
до наказу Міністерства
охорони здоров'я України
31.10.2012 № 858
ПЕРЕЛІК
"Групи медичного обладнання"
1. Автотранспорт.
2. Обладнання з використанням ядерного магнітного резонансу.
3. Обладнання з використанням джерел іонізуючого випромінювання.
4. Наркозно-дихальне обладнання.
5. Ультразвукове діагностичне обладнання.
6. Діагностичне обладнання.
7. Ендоскопічне обладнання.
8. Обладнання для діалізної ниркової замісної терапії.
9. Лабораторне обладнання.
10. Стоматологічне обладнання.
11. Стерилізаційне обладнання.
12. ЛОР-обладнання.
13. Офтальмологічне обладнання.
14. Обладнання для репродуктології.
15. Обладнання для хірургії та реанімації.
16. Мікроскопи.
17. Фізіотерапевтичне обладнання.
18. Обладнання для неонатальних закладів та акушерства.
19. Інше медичне обладнання.
Директор Департаменту
реформ та розвитку
медичної допомоги |
М.К. Хобзей |
Начальник Управління
бухгалтерського обліку
та фінансової звітності -
головний бухгалтер |
Н.Г. Лапенко |
Додаток 2
до наказу Міністерства
охорони здоров'я України
31.10.2012 № 858
АКТ
інвентаризації медичного обладнання станом на 15 листопада 2012 року
______________________________
Найменування закладу
______________________________
Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ
Область | Населений пункт | Найменування закладу | Рівень надання медичної допомоги | Найменування обладнання | Група обладнання | Інвентарний номер | Дата введення в експлуатацію (якщо введено в експлуатацію) | Первісна вартість, грн. | Залишкова вартість, грн. | Інтенсивність використання | Причина невикористання (якщо не використовується) | Стан обладнання |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
Разом за описом: а) кількість порядкових номерів _______________________
(прописом)
б) загальна кількість одиниць, фактично _______________________
(прописом)
в) на суму, грн., фактично _______________________
(прописом)
Голова комісії ____________ __________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Члени комісії: ____________ __________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
____________ __________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
____________ __________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Усі цінності, пойменовані в цьому інвентаризаційному акті з № _____ до
№ _____, перевірені комісією в натурі за моєї (нашої) присутності та внесені в
акт, у зв'язку з чим претензій до інвентаризаційної комісії не маю (не маємо).
Цінності, перелічені в акті, знаходяться на моєму (нашому) відповідальному
зберіганні.
Особа(и), відповідальна(і) за збереження основних засобів:
"___" ____________ 200_ р.
________________________________________________________________________________
Вказані у цьому акті дані перевірив __________________ _________________
(посада) (підпис)
"___" ____________ 200_ р.
__________
Примітки:
1. Інформація надається в Microsoft Excel.
2. Якщо інформація відсутня, в ячейку таблиці вноситься цифра 0.
3. Графи 1 - 4 заповнюються по всіх рядках.
4. Графа 4 може мати значення "Вторинна" або "Третинна".
5. Графа 6 може мати значення відповідно до Переліку "Групи обладнання".
6. Графа 8 заповнюється наступним чином ХХ.ХХ.ХХХХ (наприклад, 12.01.2011).
7. Графа 10 може мати значення "Використовується" або "Не використовується".
8. Графа 11 може мати значення "Не введено в експлуатацію", "Відсутність персоналу", "Тимчасова несправність", "Ремонт обладнання", "Відсутність необхідного дозволу, ліцензії", "Відсутність витратних матеріалів, комплектуючих", "Відсутність потреби", "Інше".
9. Графа 12 може мати значення "Задовільний", "Потребує поточного ремонту", "Потребує капітального ремонту".
Начальник Управління
бухгалтерського обліку
та фінансової звітності -
головний бухгалтер |
Н.Г. Лапенко |
Додаток 3
до наказу Міністерства
охорони здоров'я України
31.10.2012 № 858
ЗВЕДЕНИЙ АКТ
інвентаризації
_____________________________
(Управління охорони здоров'я)
Область | Населений пункт | Група обладнання | Загальна кількість обладнання по групі | Сума, грн. | Інтенсивність використання | Стан (якість обладнання) |
Використовується | Не використовується | Задовільний | Потребує поточного ремонту | Потребує капітального ремонту |
Кіл-ть | Сума, грн. | Кіл-ть | Сума, грн. | Кіл-ть | Сума, грн. | Кіл-ть | Сума, грн. | Кіл-ть | Сума, грн. |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
Начальник ___________________________
Головний бухгалтер ___________________________
Начальник Управління
бухгалтерського обліку
та фінансової звітності -
головний бухгалтер |
Н.Г. Лапенко |
Додаток 4
до наказу Міністерства
охорони здоров'я України
31.10.2012 № 858
АКТ
інвентаризації медичного обладнання, закупленого та не введеного в експлуатацію, станом на 15 листопада 2012 року
№ п/п | Найменування медичного обладнання | Кількість, шт. | Ціна за одиницю, грн. | Джерела фінансування (грн.) | Дата та № договору поставки | Сума договору (грн.) | Термін (дата) поставки згідно умов договору | Дата фактичної поставки | Сума штрафних санкцій за несвоєчасну поставку | Графік введення в дію медичного обладнання, яке не встановлено або не функціонує |
Державний бюджет | Місцевий бюджет | Субвенція | закупленого за кошти державного бюджету | закупленого за кошти місцевого бюджету | за кошти субвенції державного місцевому бюджету |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
1 | | | | | | | | | | | | | | |
2 | | | | | | | | | | | | | | |
3 | | | | | | | | | | | | | | |
4 | | | | | | | | | | | | | | |
Начальник Управління
бухгалтерського обліку
та фінансової звітності -
головний бухгалтер |
Н.Г. Лапенко |