Нормативна база

Лікарські засоби

Інші розділи

Зворотній зв'язок

Порядок та терміни подання квартальної фінансової та бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами у 2011 році

№ 12.01-06/364-1; прийнятий: 01-04-2011; чинний
Видавник: Міністерство охорони здоров'я України
Тип документа: Лист, Форма типового документа, Інформація, Паспорт


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ

Л И С Т

01.04.2011 N 12.01-06/364-1

Керівникам закладів,

установ, організацій

(розпорядникам

бюджетних коштів)

та державних підприємств

(одержувачів

бюджетних коштів),

підпорядкованих МОЗ України

Порядок та терміни подання квартальної фінансової та бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами у 2011 році

Міністерство охорони здоров'я України повідомляє, що термін подання квартальних фінансових звітів у 2011 році для Вашої бюджетної установи, закладу, організації та державного підприємства - одержувача бюджетних коштів встановлено _____ числа місяця наступного за звітним кварталом.

При складанні квартальних фінансових звітів заклади та установи, що підпорядковані МОЗ України, керуються Порядком складання фінансової та бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, затвердженого наказом Державного казначейства України від 05.01.2011 N 2.

Форми квартальних фінансових звітів підлягають консолідації у зведеному звіті Міністерства при умові відповідності окремих даних форм фінансової звітності установи (закладу) до аналогічних даних відображених в обліку органів Державного казначейства України, які візуються останніми з проставляння підпису, печатки або штампу на кожній сторінці.

За достовірність даних квартальної фінансової звітності безпосередньо несуть відповідальність керівник та головний бухгалтер установи (закладу).

Одержувачі коштів державного бюджету додатково надають форму N 2 "Звіт про надходження та використання коштів загального фонду" із заповненням графи 9 "Фактичні видатки" по відповідних бюджетних програмах та кодах економічної класифікації видатків.

До звіту додається супровідний лист, пояснювальна записка у відповідності до цього Порядку та додаткова інформація відповідно до запропонованої Міністерством форми (додатки N 1 та N 2 (у разі змін, якщо вони відбулися у звітному періоді)).

Одночасно подається аналіз фінансово-господарської діяльності, пов'язаний із виконанням основних функцій та завдань бюджетної установи (закладу).

Квартальна фінансова звітність подається безпосередньо головним бухгалтером (керівником фінансової служби) установи (закладу) в паперовому вигляді до Департаменту фінансово-ресурсного забезпечення та бухгалтерського обліку МОЗ України, а також на електронному носії чи попередньо електронною поштою до ДП Українського інформаційно-обчислювального центру МОЗ України.

Директор Департаменту фінансово-ресурсного забезпечення та бухгалтерського обліку І.І.Дєєва

Додаток N 1

до листа МОЗ України

01.04.2011 N 12.01-06/364-1

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

до пояснювальної записки до квартальної фінансової звітності за 2011 рік

I. Повна назва закладу (установи), юридична адреса.

II. Характеристика закладу (установи), діяльність згідно статуту (його номер, дата реєстрації).

III. Реєстраційні рахунки, відкриті в органах державного казначейства:

------------------------------------------------------------------

| Назва відділення | N реєстраційного | Загальний або |

| казначейства | рахунка | спеціальний фонд |

|---------------------+---------------------+--------------------|

| | | |

------------------------------------------------------------------

IV. Розрахункові рахунки з обслуговування по виплаті заробітної плати в банках:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

|Назва| Договір |Назва валюти | плата за обслуговування | плата за | Порядок виплати |

|банку| |(національна,| з виплати з/плати (%) | обслуговування з | з/плати |

| | | іноземна) | |виплати з/плати (%) | |

|-----+-----------------------+-------------+-----------------------------+--------------------+-----------------|

| | Дата | Дата | | До | Після |На момент| Після | Каса |Карткові|

| |укладання|переукладання| | прийняття | прийняття |укладання|поновлення|установи|рахунки |

| |договору | договору | | постанови | постанови |договору | договору | | |

| | | | | КМУ N 318 | КМУ N 318 | | | | |

| | | | | ( 318-2005-п ) | ( 318-2005-п ) | | | | |

| | | | | від | від | | | | |

| | | | | 22.04.2005 | 22.04.2005 | | | | |

|-----+---------+-------------+-------------+--------------+--------------+---------+----------+--------+--------|

| | | | | | | | | | |

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

V. Валютні рахунки в банках:

------------------------------------------------------------------

|Назва банку |N валютного рахунка | Перелік послуг, за які |

| | | надійшла валюта |

|------------+--------------------+------------------------------|

| | | |

------------------------------------------------------------------

VI. Джерела фінансування:

Загальний фонд (ф. 2д)

------------------------------------------------------------------

| Державний бюджет | | Примітка |

|--------------------------------+-------------------+-----------|

| КПКВ |Повна назва програми|Сума (грн.)| | |

|-----------+--------------------+-----------+-------+-----------|

| | | | | |

------------------------------------------------------------------

VII. Спеціальний фонд ( ф. 4-1д)

-------------------------------------------------------------------------

|За послуги згідно | Від | За оренду майна | Від реалізації |

|з функціональними | господарської | | майна |

| повноваженнями | діяльності | | |

|------------------+-----------------+-----------------+----------------|

| Перелік | Сума | Перелік | Сума | Перелік | Сума | Перелік | Сума |

|одержувачів|(грн.)|фінансових|(грн.)|орендарів |(грн.)|майна та |(грн.)|

| послуг | | операцій | | | |покупців | |

|-----------+------+----------+------+----------+------+---------+------|

| | | | | | | | |

-------------------------------------------------------------------------

VIII. Спеціальний фонд ( ф. 4-2д)

------------------------------------------------------------------

|Від отримання грантів та | Отримані на виконання |Сума (грн.) |

| дарунків (перелік |окремих доручень (перелік| |

| суб'єктів) | суб'єктів) | |

|-------------------------+-------------------------+------------|

| | | |

------------------------------------------------------------------

IX. Спеціальний фонд ( ф. 4-3д)

------------------------------------------------------------------

| Державний бюджет | | Примітка |

|-------------------------------+--------------------+-----------|

| КПКВ | Повна назва програми|Сума (грн.)| | |

|---------+---------------------+-----------+--------+-----------|

| | | | | |

------------------------------------------------------------------

X. Спеціальний фонд ( ф. 4-4д)

------------------------------------------------------------------

| Місцевий бюджет | | Примітка |

|-------------------------------+--------------------+-----------|

| КПКВ |Повна назва програми|Сума (грн.)| | |

------------------------------------------------------------------

XI. Зміни у стані обліку основних засобів, нематеріальних активів:

1 Надходження

------------------------------------------------------------------

|Балансовий рахунок з|Кількість |Сума (грн.) | Джерела |

| обліку основних | | | фінансування |

| засобів | | | |

|--------------------+----------+------------+-------------------|

| | | | |

|----------------------------------------------------------------|

|*надходження будівель, споруд, земельних ділянок, транспортних |

|засобів - відображати по найменуваннях об'єктів |

------------------------------------------------------------------

2 Вибуття

------------------------------------------------------------------

|Балансовий рахунок з| Кількість | Сума (грн.) | Причини вибуття |

| обліку основних | | | |

| засобів | | | |

|--------------------+-----------+-------------+-----------------|

| | | | |

|----------------------------------------------------------------|

|*вибуття будівель, споруд, земельних ділянок, транспортних |

|засобів - відображати по найменуваннях об'єктів |

------------------------------------------------------------------

XII. Наявність земельних ділянок:

------------------------------------------------------------------

| Площа | Вартість (грн.) | Дата взяття на | Номер державного |

| | | облік | акта на право |

| | | | власності |

|-------+-----------------+-------------------+------------------|

| | | | |

------------------------------------------------------------------

XIII. Незавершене будівництво:

------------------------------------------------------------------

| Перелік | Вартість | Рік |Дата взяття| Причини що |

| об'єктів | (грн.) | забудови | на облік | спричинили |

| незавершеного| | | | утворення |

| будівництва | | | |незавершеного|

| | | | |будівництва, |

| | | | | заходи щодо |

| | | | | завершення |

| | | | | будівництва |

|--------------+-----------------------+-----------+-------------|

| | | | |

------------------------------------------------------------------

XIV. Наявність на балансі будівель та споруд:

------------------------------------------------------------------

| Найменування | Площа | Вартість |Рік забудови | Дата взяття |

| | | (грн.) | | на баланс |

|--------------+-------+-------------+-------------+-------------|

| | | | | |

------------------------------------------------------------------

XV. Наявність на балансі транспортних засобів:

------------------------------------------------------------------

| Найменування | Марка | Вартість (грн.) |Дата взяття на баланс |

|---------------+-------+-----------------+----------------------|

| | | | |

------------------------------------------------------------------

XVI. Орендні відносини (якщо немає власних будівель)

------------------------------------------------------------------

| Назва | N договору, |Площа | плата за | плата за |

| орендодавця | дата | | оренду | комунальні |

| | | | (за місяць) | витрати |

| | | | | (за місяць) |

|--------------+--------------+------+-------------+-------------|

| | | | | |

------------------------------------------------------------------

XVII. Перелік юридичних та фізичних осіб, яким здається в оренду власне приміщення:

------------------------------------------------------------------

| Назва орендаря | N договору, дата | Площа |Суми надходження від|

| | | | оренди за місяць |

|----------------+------------------+-------+--------------------|

| | | | |

------------------------------------------------------------------

XVIII. Стан дебіторської заборгованості

Загальний фонд

------------------------------------------------------------------

|КЕКВ | Сума (грн.)| Причини утворення | Сума списаної |

| | | дебіторської | дебіторської |

| | | заборгованості | заборгованості |

| | | | (детальне пояснення) |

|-----+------------+----------------------+----------------------|

| | | | |

------------------------------------------------------------------

Спеціальний фонд (доходи)

------------------------------------------------------------------

|Назва суб'єктів, | Сума (грн.)| Причини | Сума списаної |

| яким надані | | утворення | дебіторської |

| послуги | | заборгованості | заборгованості |

| | | | (детальне |

| | | | пояснення) |

|-----------------+------------+----------------+----------------|

| | | | |

------------------------------------------------------------------

Спеціальний фонд (видатки)

------------------------------------------------------------------

|КЕКВ |Сума (грн.) | Причини утворення | Сума списаної |

| | | заборгованості | дебіторської |

| | | | заборгованості |

| | | | (детальне пояснення) |

|-----+------------+----------------------+----------------------|

| | | | |

------------------------------------------------------------------

XIX. Стан кредиторської заборгованості

Загальний фонд

------------------------------------------------------------------

| КЕКВ |Сума (грн.) | Причини | Сума | Сума |

| | | утворення | небюджетної | простроченої |

| | | |заборгованості|заборгованості|

| | | | (детальне | (детальне |

| | | | пояснення) | пояснення) |

|------+------------+--------------+--------------+--------------|

| | | | | |

------------------------------------------------------------------

Спеціальний фонд (доходи)

------------------------------------------------------------------

|Назва суб'єктів, | Сума (грн.)| Причини | Сума списаної |

| яким надані | | утворення | кредиторської |

| послуги | | заборгованості | заборгованості |

| | | | (детальне |

| | | | пояснення) |

|-----------------+------------+----------------+----------------|

| | | | |

------------------------------------------------------------------

Спеціальний фонд (видатки)

------------------------------------------------------------------

| КЕКВ | Сума (грн.)| Причини | Сума | Сума |

| | | утворення | небюджетної | простроченої |

| | | |заборгованості|заборгованості|

| | | | (детальне | (детальне |

| | | | пояснення) | пояснення) |

|------+------------+--------------+--------------+--------------|

| | | | | |

------------------------------------------------------------------

XX. Додатково пояснити фінансові операції, відображені в рядкахформи N 1 "Баланс" станом на звітну дату: 170, 187, 200, 220, 241,242, 243, 244, 270, 303, 429, 463.

XXI. Інформація про відкриті асигнування державного бюджету на звітну дату.

------------------------------------------------------------------

| КПКВ | Назва програми | КЕКВ | Сума (грн.) | Пояснення |

|--------+------------------+--------+--------------+------------|

| | | | | |

------------------------------------------------------------------

XXII. Інформація щодо майнових прав на об'єкти інтелектуальної власності, які створені за державні кошти.

---------------------------------------------------------------------------------

| N, дата | КПКВ | Період | Назва об'єкту | Вартість | Дата |

|договору | Назва | виконання | отриманого |кожного об'єкту| введення в |

| на |програми| бюджетної | права | отриманого |експлуатацію|

|виконання| | програми |інтелектуальної| права | |

|наукових | | (створення | власності |інтелектуальної| |

| робіт | |нематеріального| (патенту, | власності | |

| | | активу) | ліцензії) | | |

|---------+--------+---------------+---------------+---------------+------------|

| | | | | | |

---------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------

| Ціна за договором | Загальна сума | Загальний обсяг |

| відповідно до | отриманих коштів за | виконаних і |

| планового кошторису | договором по роках | оплачених робіт по |

| витрат, грн. | грн. | роках грн. |

|---------------------+---------------------+--------------------|

| | | |

------------------------------------------------------------------

XXIII. Інформація про результати ревізій (перевірок), а також про інші зміни, які вплинули на фінансовий стан закладу (установи) у звітному періоді 2011 року.

XXIV. Аналіз фінансово-господарської діяльності установи (закладу), пов'язаний із виконанням основних функцій та завдань.

XXV. Стан розрахунків за послуги зв'язку на звітну дату

------------------------------------------------------------------

|КПКВ| КЕКВ| Сума (грн.)| Причини утворення кредиторської |

| | | | (дебіторської) заборгованості |

|----+-----+------------+----------------------------------------|

| | | | |

------------------------------------------------------------------

Додаток N 2

до листа МОЗ України

01.04.2011 N 12.01-06/364-1

Міністерство охорони здоров'я України

ПАСПОРТ

закладу на 2011 рік

------------------------------------------------------------------

| |

------------------------------------------------------------------

(Повна назва закладу)

Код ЕДРПОУ ____________ N звіту _____________________________

Назва банку, що обслуговує отримання заробітної плати _______

__________________________________________________________________

(Дата та N договору з банком, % обслуговування) _____________

__________________________________________________________________

П.І.Б. керівника ____________________________________________

Повна назва посади керівника ________________________________

Телефон керівника ___________________________________________

П.І.Б. головного бухгалтера _________________________________

Телефон головного бухгалтера ________________________________

П.І.Б. керівника економічної служби _________________________

Повна назва посади керівника економічної служби _____________

__________________________________________________________________

Телефон керівника економічної служби ________________________

КОК _________________________________________________________

Електронна адреса (e-mail:) _________________________________

Телефонний код міста ________________________________________

Загальний факс ______________________________________________

Сайт ________________________________________________________

Область, Республіка _________________________________________

Поштовий індекс, місто ______________________________________

Вулиця, дім _________________________________________________

Заповнюється та подається на початок року (один раз на рік).

У разі зміни відомостей "Паспорту закладу на 2011 рік" Ви

зобов'язані у двотижневий термін надати нову інформацію до Відділу

зведеної фінансової звітності та бухгалтерського обліку МОЗ

України (кімната 55).

Керівник установи

Головний бухгалтер

"___ " ______ 2011 М.П.


-->