МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про розподіл витратних матеріалів до апарата вірусінактивації плазми, закуплених за кошти Державного бюджету України на 2013 рік
З метою раціонального і цільового використання витратних матеріалів до апарата вірусінактивації плазми, закуплених за кошти Державного бюджету України на 2013 рік за бюджетною програмою КПКВК 2301400 "Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру" в частині заходів з розвитку донорства крові та її компонентів, на виконання пункту 5 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров'я , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 березня 2011 року № 298 (в редакції від 30 січня 2013 року), НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Розподіл витратних матеріалів до апарата вірусінактивації плазми, закуплених за кошти Державного бюджету України на 2013 рік за бюджетною програмою КПКВК 2301400 "Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру" в частині заходів з розвитку донорства крові та її компонентів (далі - витратні матеріали), що додається.
2. Департаменту реформ та розвитку медичної допомоги (М. Хобзей) спільно з Відділом внутрішнього аудиту (Л. Мельниченко), Управлінням моніторингу державних цільових програм та державних закупівель (Г. Довганчин) та ДУО "Політехмед" (Р. Картавцев) забезпечити організацію контролю за цільовим використанням витратних матеріалів у регіонах.
3. Управлінню бухгалтерського обліку (Н. Лапенко) забезпечити перерахування коштів за бюджетною програмою КПКВК 2301400 "Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру" в частині заходів з розвитку донорства крові та її компонентів на рахунок постачальника відповідно до умов договору.
4. ДУО "Політехмед" (Р. Картавцев) забезпечити:
4.1. Прийняття витратних матеріалів відповідно до умов договору.
4.2. Своєчасну доставку витратних матеріалів у регіони згідно з затвердженим Розподілом.
5. Міністру охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, директору Департаменту охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації, директору ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України" забезпечити:
5.1. Персональну відповідальність за збереження та раціональне використання витратних матеріалів.
5.2. Подання щомісяця до ДУО "Політехмед" актів списання витратних матеріалів у термін до 10 числа місяця, наступного за звітним.
6. Управлінню моніторингу державних цільових програм та державних закупівель забезпечити здійснення перерозподілу витратних матеріалів між структурними підрозділами з питань охорони здоров'я АР Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій та ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України" відповідними листами МОЗ України згідно з їх додатковою потребою.
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра - керівника апарату Р. Богачева.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
охорони здоров'я України
23.05.2013 № 420
РОЗПОДІЛ
витратних матеріалів до апарата вірусінактивації плазми, закуплених за кошти Державного бюджету України на 2013 рік ( 5515-17 ) за бюджетною програмою КПКВК 2301400 "Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру" в частині заходів з розвитку донорства крові та її компонентів
№№ з/п | Назва предмета закупівлі | Витратні матеріали до апарата вірусінактивації плазми |
Подвійний контейнер PLASMAFLEX/BLUEFLEX (каталожний номер SDV000IXQ/SDV0001XU) |
Одиниця виміру | шт. | |
Ціна одиниці без ПДВ, грн. | 1655,00 | |
| к-сть | вартість, грн. |
1 | 2 | 3 | 4 |
1 | АР Крим | 50 | 82750,00 |
2 | Івано-Франківська обл. | 48 | 79440,00 |
3 | ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України" | 690 | 1141950,00 |
| Разом: | 788 | 1304140,001 |
Начальник Управління моніторингу державних
цільових програм та державних закупівель | Г. Довганчин |