Нормативна база

Лікарські засоби

Інші розділи

Зворотній зв'язок

Дворічна угода про співробітництво між Міністерством охорони здоров'я України та Європейським регіональним бюро Всесвітньої організації охорони здоров'я на 2006/2007 рр.

б/н; прийнятий: 28-12-2005; чинний
Видавник: Міністерство охорони здоров'я України, Всесвітня організація охорони здоров'я
Тип документа: Угода, Міжнародний документ


Дворічна угода

про співробітництво між Міністерством охорони здоров'я України та Європейським регіональним бюро Всесвітньої організації охорони здоров'я на 2006/2007 рр.

Дата підписання: 28.12.2005 р.

Дата набуття чинності: 28.12.2005 р.

Вступ

Стратегія Європейського регіонального бюро ВООЗ щодо співробітництва з країнами "Адаптація служб Бюро з метою задоволення нових потреб" (EUR/RC50/10), ухвалена Регіональним Комітетом ВООЗ на його 50-й сесії, є відповіддю на неодноразові вимоги країн-членів та керівних органів ВООЗ щодо фокусування роботи ВООЗ на рівні країн таким чином, щоб задовольнити специфічні потреби країн у сфері охорони здоров'я та підвищити ефективність програм, які здійснюються в них.

В цьому контексті, цей документ є дворічною угодою про співробітництво (ВСА) між урядом України та Європейським регіональним бюро ВООЗ на період 2006 - 2007 рр. Даний документ було розроблено шляхом послідовних домовленостей за участю органів охорони здоров'я на рівні країни та ВООЗ на регіональному та національному рівнях стосовно специфічних стратегічних потреб України у сфері охорони здоров'я.

Відправною точкою процесу, що сприяв напрацювання цього документа, є пріоритети здоров'я на рівні країни, надані органами охорони здоров'я країни. Паралельно, секретаріат ВООЗ сформулював пріоритети ВООЗ в галузі співробітництва з країною на дворіччя 2006 - 2007 рр., враховуючи глобальні пріоритети та напрямки політики ВООЗ, зусилля інших партнерів щодо надання допомоги країні, а також наявний потенціал та можливості ВООЗ. Ці пріоритети співробітництва були в подальшому відображені у пріоритетних напрямках роботи Європейського регіону ВООЗ. Потім спільні пріоритетні напрямки співпраці було розглянуто разом із органами охорони здоров'я країни, і був досягнутий конценсус відносно представлення їх в даному ВСА.

Цей документ складається з двох частин:

1. У першій частині наведено узгоджені спільні пріоритетні напрямки співпраці (тобто стратегічні цілі, яких має бути досягнуто спільними зусиллями Уряду та ВООЗ) у дворіччі 2006 - 2007 рр. Для кожного пріоритетного напрямку секретаріат ВООЗ визначив один або декілька очікуваних результатів на рівні країни, яких має бути досягнуто впродовж вказаного дворічного періоду. Наприкінці цієї частини наведено проект загального бюджету ВСА, з урахуванням коштів основного бюджету ВООЗ та інших фінансових джерел, управління якими здійснюватиметься в рамках ВСА. Між тим, наведений бюджет не враховує вартість робочого часу співробітників ВООЗ.

2. У другій частині ВСА у табличній формі наведено інформацію щодо розподілення цього бюджету між спільними пріоритетними напрямками співробітництва з визначенням підрозділу ЄРБ ВООЗ, що виконуватиме функції координатора пріоритетного напрямку. В цій частині визначено розподіл бюджету та відповідальний технічний відділ ЄРБ ВООЗ для кожного очікуваного результату на рівні країни. Також, тут містяться відомості про взаємозв'язок з іншими можливими пріоритетними напрямками діяльності в рамках ВСА та очікуваними результатами, яких має бути досягнено в рамках усієї Організації (OWERs), наведеними у програмному бюджеті ВООЗ на 2006 - 2007 рр. До того ж, для кожного очікуваного результату на рівні країни наведено перелік продуктів, що може передбачати співробітництво з іншими технічними підрозділами ЄРБ ВООЗ. Нарешті, як вказано у документі, представленому на 55-й сесії Європейського регіонального комітету ВООЗ (EUR/RC55/9 Rev. 1 "Наступний етап здійснюваної Європейським регіональним бюро ВООЗ стратегії підтримки країн: зміцнення систем охорони здоров'я"), кожний продукт діяльності відповідає категорії згідно однієї або декількох функцій системи охорони здоров'я, якими є:

- політика у сфері охорони здоров'я та інші елементи управління (ST)

- функція фінансування системи охорони здоров'я (FN)

- функція генерування ресурсів системи охорони здоров'я (RG)

- надання послуг у сфері охорони здоров'я (SD)

Очікується, що такий розподіл за категоріями функцій сприятиме підвищенню ефективності співробітництва та забезпечить кращу відповідність між різними функціями, необхідними для розвитку системи охорони здоров'я та зміцнення здоров'я.

Розподіл бюджету в межах ВСА визначає граничний рівень ресурсів, що витрачатимуться на рівні країни, як з основного бюджету ВООЗ, так і з будь-яких інших джерел. Заходи ВООЗ, організовані за принципом "міждержавних заходів", що передбачатимуть залучення України, буде також зараховано до цього єдиного бюджету, призначеного для забезпечення співпраці з Україною. Іншою мовою, кошти, зазначені у ВСА, є фондами Організації, виділеними для забезпечення співробітництва Регіонального бюро з країною. Належне виконання відповідних робочих планів згідно очікуваних результатів буде єдиною підставою вивільнення цих коштів.

Після підписання ВСА детальний робочий план здіснення програмної діяльності в країні буде негайно розроблено та узгоджено працівниками технічних підрозділів ЄРБ ВООЗ, відповідальних за очікувані результати на рівні країни, та їхніми національним партнерами. Цей робочий план визначатиме, для кожного очікуваного результату на рівні країни та кожного продукту, необхідні детальні відомості щодо здійснюваної діяльності або надання послуг, бюджету, показників очікуваного результату з базовими та цільовими показниками, відповідального співробітника ВООЗ, партнера в країні, внесків інших партнерів, основних етапів та термінів здійснення. Ефективна реалізація розпочнеться на початку дворіччя 2006 - 2007 рр. За загальну координацію та управління програмою в країні відповідає керівник Бюро ВООЗ в Україні.

Ця Дворічна угода про співробітництво розглядається як рамкова, і до неї можна вносити зміни за спільною письмовою згодою між країною та ЄРБ ВООЗ, наприклад, у зв'язку зі змінами в галузі охорони здоров'я в країні, особливими потребами, що виникли впродовж цього дворічного періоду, змінами здатності Регіонального бюро виконувати належним чином узгоджені види діяльності або в разі збільшення обсягів фінансування. При цьому будь-яка із сторін може виступити з пропозицією щодо внесення змін. До партнерів ВООЗ належить не лише відповідальний за досягнення очікуваного результату співпраці у відповідній сфері, але також і керівник Бюро ВООЗ в Україні.

Необхідно також зазначити, що засади цієї Дворічної угоди є відкритими для подальшого розвитку та залучення внесків з інших джерел з метою додаткового забезпечення реалізації існуючих пріоритетних напрямків співпраці та/або заходів у сфері охорони здоров'я, які не увійшли до ВСА з огляду на недостатність наявних коштів. Зокрема, ЄРБ ВООЗ сприятиме поліпшенню взаємодії зі штаб-квартирою ВООЗ у Женеві з метою забезпечення максимальної ефективності заходів на рівні країни в дусі дотримання принципу "Єдина ВООЗ".

ЧАСТИНА 1. Дворічна угода про співробітництво на 2006 - 2007 рр.

1. Пріоритети

Після вищезгаданих домовленостей між Україною та ЄРБ ВООЗ такі тематичні галузі вважаються пріоритетними галузями для спіробітництва:

1. Зміцнення ключових функцій системи охорони здоров'я

2. Підвищення ефективності у сприянні здоров'ю і профілактиці неінфекційних захворювань

3. Розвиток системи нагляду за інфекційними захворюваннями та розширення масштабів відповіді на ВІЛ/СНІД, туберкульоз та інфекції, що запобігаються шляхом вакцинації

4. Охорона здоров'я матерів, дітей та підлітків

Детально пріоритети наведено нижче:

Пріоритет 1: Зміцнення ключових функцій системи охорони здоров'я

Для досягнення цього пріоритету ми обрали такі очікувані результати, яких має бути досягнено впродовж 2006 - 2007 рр.:

а) Політику охорони здоров'я розроблено з наголосом на питання рівності

б) Покращена функція надання послуг населенню з особливою увагою до первинного рівня системи охорони здоров'я та якості надання послуг

в) Здійснено аналіз можливих політичних рішень для зниження розрізненості об'єднання фінансових коштів, і підготовлено рекомендації щодо здійснення реформи фінансування системи охорони здоров'я у відподвідності до принципів ВООЗ щодо досягнення всезагального охоплення та такі, що засновуються на концепції фінансування систем охорони здоров'я, розробленої відділом HSF ЄРБ ВООЗ

г) Зміцнення фармацевтичного сектора з наголосом на поліпшення регуляторного потенціалу та розробку формулярної системи

д) Внесок до якості функціонування системи охорони здоров'я з наголосом на питання безпеки крові

Пріоритет 2: Підвищення ефективності у сприянні здоров'ю і профілактиці неінфекційних захворювань

Для досягнення цього пріоритету ми обрали такі очікувані результати, яких має бути досягнено впродовж 2006 - 2007 рр.:

а) Підсилено потенціал з профілактики та контролю за неінфекційними захворюваннями

б) Розроблено проект національної політики з психічного здоров'я та план дій на основі Європейського плану дій з психічного здоров'я та розпочато процес запровадження

Пріоритет 3: Розвиток системи епідеміологічного нагляду за інфекційними захворюваннями та розширення масштабів відповіді на ВІЛ-інфекцію/СНІД, туберкульоз та інфекції, що запобігаються шляхом вакцинації

Для досягнення цього пріоритету ми обрали такі очікувані результати, яких має бути досягнено впродовж 2006 - 2007 рр.:

а) Надані нормативні посібники для запобігання ВІЛ/СНІД, лікування, догляду та підтримки та контролю за ІПСШ

б) Посилено національні зобов'язання та доступні фінансові та кадрові ресурси, необхідні для розширення доступу до лікування ІПСШ/ВІЛ/СНІД та підвищення їхньої профілактики

в) Розширено ефективні, доступні, безпечні та рівні послуги з профілактики, лікування та догляду крізь систему охорони здоров'я

г) Посилено національні системи звітності та нагляду за ІПСШ/ВІЛ/СНІД для забезпечення достовірнішої стратегічної інформації про масштаби епідемії та відповіді на неї

д) Запровадження глобальної стратегії боротьби з туберкульозом, рекомендованої ВООЗ

е) Глобальну стратегію боротьби з туберкульозом, рекомендовану ВООЗ, включено до довгострокового національного плану

є) Державі надано сприяння в організації доступу до коштів GFATM та їхньому розподілі з метою боротьби з туберкульозом

ж) Зміцнення систем імунізації за допомогою високоякісної і безпечної служби імунізації

з) Прискорення втілення стратегій з досягнення елімінації кору та краснухи, викорінення поліомієліту та контролю дифтерії шляхом вживання додаткових заходів з імунізації в рамках налагоджених систем імунізації та епідеміологічного нагляду

і) Посилення епідеміологічного нагляду для ефективного моніторингу системи імунізації та оцінки тягаря захворювань, що запобігаються шляхом вакцинації

и) Зміцнення національної системи епідеміологічного нагляду з метою поліпшення виявлення та реагування на випадки захворювань

Пріоритет 4: Охорона здоров'я матерів, дітей та підлітків

Для досягнення цього пріоритету ми обрали такі очікувані результати, яких має бути досягнено впродовж 2006 - 2007 рр.:

а) Поліпшення репродуктивного здоров'я молоді

б) Національні стратегії та політика переглянуті, розвинені та втілені з метою поліпшення дитячого та підліткового здоров'я

Як згадувалось вище, ВООЗ продовжуватиме підтримувати вищезгадані пріоритетні напрямки і з додаткових джерел фінансування, за їх наявності. Таку інформацію буде наведено в вигляді Додатка до цієї угоди, і вона постійно оновлюватиметься впродовж дворіччя для визначення індикативних цифр для такої додаткової допомоги. Всі аспекти роботи на рівні країни щодо політики у сфері охорони здоров'я та системи охорони здоров'я будуть узгоджені відповідальною особою зі стратегічного планування, за підтримки Відділу політики та систем охорони здоров'я країн, якщо необхідно.

2. Бюджет

Розрахунковий
загальний бюджет:
Бюджет ВООЗ для
співробітництва
з країною

Разом
US 240,000 дол.
(основний бюджет)
US 1,310,000 дол.
(інші джерела)
US 1,550,000 дол.

3. Зобов'язання Уряду України та ВООЗ

1. Зобов'язання Уряду

Уряд має надавати всі кадрові, матеріально-технічні ресурси, обладнання, а також покривати місцеві витрати, необхідні для технічного співробітництва. Вітатимуться зусилля Уряду щодо залучення додаткових коштів на підтримку вищезгаданих заходів. ВООЗ може надати допомогу в цій роботі.

2. Зобов'язання ВООЗ

ВООЗ погоджується здійснювати, в межах наявних коштів та у відповідності до діючих нормативних актів, вище згадані програмні заходи/витрати. Окремі угоди будуть укладені з метою субсидування будь-яких місцевих витрат або надання прямої фінансової підтримки у перебігу виконання програми.

ЧАСТИНА 2. Огляд очікуваних результатів та заходів з пріоритетних сфер діяльності

Пріоритет 1: Зміцнення ключових функцій системи охорони здоров'я

Основний бюджет: 120,000 дол.

(Передбачуване позабюджетне фінансування: дол. 0)

Координатор пріоритетного напрямку: НРЕ


Очікувані
результати
Внесок до OWER
Бюджет
Внесок до інших
пріоритетів на рівні
країни
Відпові-
дальний
відділ
ЄРБ
ВООЗ
Техніч-
ний
відділ
ЄРБ
ВООЗ
Продукти Функціональна
сфера системи
охорони
здоров'я
(управління - ST,
фінанси - FN,
генерація
ресурсів - RG,
надання послуг -
SD)
ST FN RG SD
Політику охорони
здоров'я
розроблено з
наголосом на
питання рівності

OWER: 2.5.2

Основний бюджет:
15,000 дол.

Передбачуване
позабюджетне
фінансування: 0 дол.

Внесок до інших
пріоритетів ВСА:
2, 3, 4
HPE HPE Зібрано доказову
інформацію про
перешкоди щодо
рівного доступу до
допомоги
Х

Х
НРЕ Розбудова
потенціалу для
оцінки
функціонування
систем охорони
здоров'я та
розробки політики
Х


Покращена функція
надання послуг
населенню з
особливою увагою
до первинного
рівня системи
охорони здоров'я
та якості надання
послуг

OWER: 2.5.4

Основний бюджет:
45,000 дол.

Передбачуване
позабюджетне
фінансування: 0 дол.

Внесок до інших
пріоритетів ВСА:
2, 3, 4
CCS CCS Здійснено аналіз
первинного рівня
системи охорони
здоров'я з
особливим
наголосом на її
ефективність та
якість допомоги



Х
CCS
HOS
Розроблено
стратегію зміцнення
первинного рівня
системи охорони
здоров'я з
наголосом на
інтегруванні
послуг, що
надаються на даний
момент лікарняними
службами або
вертикальними
програмами, та
поліпшення їхньої
якості



Х
HRH Розроблено
практичні посібники
та інструменти, які
підвищать
потужність країни в
підготовці медичних
кадрів з особливим
наголосом на
показники якості


Х
Здійснено аналіз
можливих політичних
рішень для зниження
розрізненості
об'єднання
фінансових коштів, і
підготовлено
рекомендації щодо
здійснення реформи
фінансування системи
охорони здоров'я у
відповідності до
принципів ВООЗ
щодо досягнення
всезагального
охоплення та такі,
що засновуються на
концепції
фінансування систем
охорони здоров'я,
розробленої відділом
HSF ЄРБ ВООЗ

OWER: 2.3.1

Основний бюджет:
20,000 дол.

Передбачуване
позабюджетне
фінансування: 0 дол.

Внесок до інших
пріоритетів ВСА:
2, 3, 4
HSF HSF Аналіз ситуації та
діалог з залученими
сторонами з метою
досягнення
загального
розуміння існуючої
системи
фінансування з
точки зору її
функцій та цілей і
завдань політики
фінансування
системи охорони
здоров'я для
розробки основи для
рекомендацій з
реформ фінансування
системи охорони
здоров'я
Х Х

Зміцнення
фармацевтичного
сектора з наголосом
на поліпшення
регуляторного
потенціалу та
розробку
формулярної системи

OWER: 2.2.1
Основний бюджет:
20,000 дол.

Передбачуване
позабюджетне
фінансування: 0 дол.

Внесок до інших
пріоритетів ВСА:
3
HTP HTP Надано пакет послуг
для посилення
регуляторного
потенціалу в галузі
забезпечення якості
лікарських засобів,
включаючи питання
біоеквівалентності




HTP Розроблено проект
Національного
формуляра
лікарських засобів




HTP Українським
учасникам надано
підтримку з питань
участі в тренінгах
щодо Раціонального
використання
лікарських засобів
та посилення
регуляторного
потенціалу
Державної служби
лікарських засобів
та виробів
медичного
призначення




Внесок до якості
функціонування
системи охорони
здоров'я з наголосом
на питання безпеки
крові

OWER: 2.1.1

Основний бюджет:
20,000 дол.

Передбачуване
позабюджетне
фінансування: 0 дол.

Внесок до інших
пріоритетів ВСА: 3
QHS QHS Розроблено
національну
програму з
пропагування
добровільного
безкоштовного
донорства
Х


QHS Здійснено розбудову
потенціалу з
управління якістю в
службах переливання
крові з метою
запобігання
внутрішньолікарня-
ного поширення
захворювань, що
передаються через
кров


Х Х

Пріоритет 2: Підвищення ефективності роботи зі сприяння здоров'ю та профілактиці неінфекційних захворювань

Основний бюджет: 20,000 дол.

(Передбачуване позабюджетне фінансування: дол. 0)

Координатор пріоритетного напрямку: NCL


Очікувані
результати
Внесок до OWER
Бюджет
Внесок до інших
пріоритетів на рівні
країни
Відпові-
дальний
відділ
ЄРБ
ВООЗ
Техніч-
ний
відділ
ЄРБ
ВООЗ
Продукти Функціональна
сфера системи
охорони
здоров'я
(управління - ST,
фінанси - FN,
генерація
ресурсів - RG,
надання послуг -
SD)
ST FN RG SD
Підсилено потенціал
з профілактики та
контролю за
неінфекційними
захворюваннями

OWER: 1.11.01

Основний бюджет:
20,000 дол.

Передбачуване
позабюджетне
фінансування: 0 дол.

Внесок до інших
пріоритетів ВСА: 1
NCD NCD
NFS
Дослідження
факторів ризику
для розробки
політики з контролю
за неінфекційними
захворюваннями
Х


NCD Аналіз політики
щодо профілактики
та контролю за
гіпертензією
Х


Розроблено проект
національної
політики з
психічного здоров'я
та план дій на
основі Європейського
плану дій з
психічного здоров'я
та розпочато процес
запровадження

OWER 1.9.1

Основний бюджет:
немає фінансування

Передбачуване
позабюджетне
фінансування: 0 дол.

Внесок до інших
пріоритетів ВСА: 1
MNH MNH Національна
політика з
психічного здоров'я
та план дій
розроблені на
основі
Європейського плану
дій з психічного
здоров'я
Х


MNH MNH Розбудова
потенціалу за
допомогою
навчальних курсів
для підтримання
реформи в галузі
психічного
здоров'я


Х

Пріоритет 3: Розвиток системи епідеміологічного нагляду за інфекційними захворюваннями та розширення масштабів відповіді на ВІЛ-інфекцію/СНІД, туберкульоз та інфекції, що запобігаються шляхом вакцинації

Основний бюджет: 70,000 дол.

(позабюджетне фінансування: 1,310,000 дол.)

Координатор пріоритетного напрямку: CDS


Очікувані
результати
Внесок до OWER
Бюджет
Внесок до інших
пріоритетів на рівні
країни
Відпові-
дальний
відділ
ЄРБ
ВООЗ
Техніч-
ний
відділ
ЄРБ
ВООЗ
Продукти Функціональна
сфера системи
охорони
здоров'я
(управління - ST,
фінанси - FN,
генерація
ресурсів - RG,
надання послуг -
SD)
ST FN RG SD
Надані нормативні
посібники для
запобігання
ВІЛ/СНІД, лікування,
догляду та підтримки
та контролю за ІПСШ

OWER: 1.5.6

Основний бюджет:
7,500 дол.

Передбачуване
позабюджетне
фінансування:
100,000 дол.

Внесок до інших
пріоритетів ВСА: 1
SHA SHA Розроблені
національна
політика, посібники
та інші інструменти
для програми
ІПСШ/ВІЛ/СНІД з
метою
універсального
доступу до
профілактики
ВІЛ/СНІД,
лікування та
догляду
Х

Х
Посилено національні
зобов'язання та
доступні фінансові
та кадрові ресурси,
необхідні для
розширення доступу
до лікування
ІПСШ/ВІЛ/СНІД та
підвищення їхньої
профілактики

OWER: 1.5.1

Основний бюджет:
7,500 дол.

Передбачуване
позабюджетне
фінансування:
150,000 дол.
SHA SHA Поліпшено
мобілізацію
кадрових та
фінансових ресурсів
для боротьби з
ІПСШ/ВІЛ/СНІД,
включаючи залучення
всіх уражених груп,
та національну
відповідь
громадського
суспільства на
ІПСШ/ВІЛ/СНІД
Х


Розширено ефективні,
доступні, безпечні
та рівні послуги з
профілактики,
лікування та догляду
крізь систему
охорони здоров'я

OWER: 1.5.1

Основний бюджет:
15,000 дол.

Передбачуване
позабюджетне
фінансування:
200,000 дол.
SHA SHA
HIP
HTP
Підвищено
потужність
лікування та
догляду хворих на
ІПСШ/ВІЛ/СНІД,
служб з тестування,
консультування та
профілактики,
особливо для
вразливих груп
(споживачі
ін'єкційних
наркотиків,
робітники
комерційного
сексу, чоловіки, що
мають секс з
чоловіками,
ув'язнені)
Х

Х
SHA
HIP
Розширення
масштабів у
зменшенні шкоди,
доступі до
антиретровірусної
терапії, лікування
та догляду для
споживачів
ін'єкційних
наркотиків




Посилено національні
системи звітності та
нагляду за
ІПСШ/ВІЛ/СНІД для
забезпечення
достовірнішої
стратегічної
інформації про
масштаби епідемії
та відповіді на неї

OWER: 1.5.7

Основний бюджет:
0 дол.

Передбачуване
позабюджетне
фінансування:
80,000 дол.
SHA SHA Поліпшено
епідеміологічний
нагляд, моніторинг
та оцінку щодо
ІПСШ/ВІЛ/СНІД
Х

Х
SHA Встановлено
національну
систему нагляду та
моніторингу за
резистентністю до
ліків проти ВІЛ
Х

Х
Запровадження
глобальної стратегії
боротьби з
туберкульозом,
рекомендованої ВООЗ

OWER: 1.12.01

Основний бюджет:
0 дол.

Передбачуване
позабюджетне
фінансування:
700,000 дол.

Внесок до інших
пріоритетів ВСА:
1, 4
TUB TUB Поширення
глобальної
стратегії боротьби
з туберкульозом,
рекомендованої
ВООЗ, у
Харківській,
Херсонській,
Донецькій,
Дніпропетровській,
Запорізькій
областях та АР
Крим



Х
Глобальну стратегію
боротьби з
туберкульозом,
рекомендовану ВООЗ,
включено до
довгострокового
національного плану

OWER: 1.12.02

Основний бюджет:
15,000 дол.

Передбачуване
позабюджетне
фінансування: 0 дол.

Внесок до інших
пріоритетів ВСА:
1, 4
TUB TUB Просування та
сприяння глобальній
стратегії боротьби
з туберкульозом,
рекомендованої
ВООЗ, на
національному
рівні
Х


Державі надано
сприяння в
організації доступу
до коштів GFATM та
їхньому розподілі з
метою боротьби з
туберкульозом

OWER: 1.12.04

Основний бюджет:
0 дол.

Передбачуване
позабюджетне
фінансування:
30,000 дол.

Внесок до інших
пріоритетів ВСА:
1, 4
TUB TUB Сприяння GFATM
в підтримці
боротьби з
туберкульозом


Х
Зміцнення систем
імунізації за
допомогою
високоякісної і
безпечної служби
імунізації

OWER: 1.6.6

Основний бюджет:
3,000 дол.

Передбачуване
позабюджетне
фінансування:
25,000 дол.

Внесок до інших
пріоритетів ВСА:
1, 4
VPI VPI Розроблено
політику,
фіналізовано
технічні посібники
та вжито заходів,
спрямованих на
розбудову
потенціалу для
поліпшення послуг,
якості та безпеки з
планової
імунізації,
включаючи нові
вакцини та вакцини
з низьким
коефіцієнтом
використання
Х

Х
Прискорення втілення
стратегій з
досягнення
елімінації кору та
краснухи,
викорінення
поліомієліту та
контролю дифтерії
шляхом вживання
додаткових заходів з
імунізації в рамках
налагоджених систем
імунізації та
епідеміологічного
нагляду

OWER: 1.6.6

Основний бюджет:
4,000 дол.

Передбачуване
позабюджетне
фінансування:
13,000 дол.

Внесок до інших
пріоритетів ВСА:
1, 4
VPI VPI Технічна та
політична
підтримка для
розгляду,
ухвалення та
запровадження
відповідних
національних
стратегій,
включаючи
запровадження
додаткових заходів
з імунізації та
епідеміологічний
нагляд з
лабораторним
підтвердженням за
поліомієлітом,
кором, краснухою,
синдромом вродженої
краснухи та
дифтерією
Х
Х Х
Посилення
епідеміологічного
нагляду для
ефективного
моніторингу системи
імунізації та оцінки
тягаря захворювань,
що запобігаються
шляхом вакцинації

OWER: 1.6.5

Основний бюджет:
3,000 дол.

Передбачуване
позабюджетне
фінансування:
12,000 дол.

Внесок до інших
пріоритетів ВСА:
1, 4
VPI VPI Остаточні варіанти
технічних
посібників та
документів
підготовлено;
проведено заходи з
розбудови
потенціалу для
зміцнення
епідеміологічного
нагляду за
імунізацією та
цільовими
інфекціями



Х
Зміцнення
національної системи
епідеміологічного
нагляду з метою
поліпшення виявлення
та реагування на
випадки захворювань

OWER: 1.04.02

Основний бюджет:
15,000 дол.

Передбачуване
позабюджетне
фінансування: 0 дол.

Внесок до інших
пріоритетів ВСА:
1, 4
CSR CSR Технічна допомога
для зміцнення
систем
епідеміологічного
нагляду та
механізмів раннього
повідомлення та
відповідних дій




Технічна допомога
для зміцнення
національного
епідеміологічного
нагляду за грипом
та лабораторної
потужності для
діагностування
грипу





Пріоритет 4: Охорона здоров'я матерів, дітей та підлітків

Основний бюджет: 20,000 дол.

(Передбачуване позабюджетне фінансування: 0 дол.)

Координатор пріоритетного напрямку: FCH


Очікувані
результати
Внесок до OWER
Бюджет
Внесок до інших
пріоритетів на рівні
країни
Відпові-
дальний
відділ
ЄРБ
ВООЗ
Техніч-
ний
відділ
ЄРБ
ВООЗ
Продукти Функціональна
сфера системи
охорони
здоров'я
(управління - ST,
фінанси - FN,
генерація
ресурсів - RG,
надання послуг -
SD)
ST FN RG SD
Поліпшення
репродуктивного
здоров'я молоді

OWER: 1.10.2

Основний бюджет:
10,000 дол.

Передбачуване
позабюджетне
фінансування: 0 дол.

Внесок до інших
пріоритетів ВСА:
1, 3
RHR CAH
SHA
CCS
Розвиток
потенціалу для
запровадження
дружнього до
молоді підходу в
первинній медичній
допомозі



Х
Національні
стратегії та
політика
переглянуті,
розвинені та втілені
з метою поліпшення
дитячого та
підліткового
здоров'я

OWER: 01.01.04 OSER:
1.01.04.01

Основний бюджет:
10,000 дол.

Передбачуване
позабюджетне
фінансування: 0 дол.

Внесок до інших
пріоритетів ВСА:
1, 3
CAH RHR
NCD
CDS
Підтримка в
перегляді та
розвитку
національної
політики та
стратегії в галузі
дитячого та
підліткового
здоров'я
Х



Управління та координація виконання ВСА

Основний бюджет: 10,000 дол.

Координатор: Бюро ВООЗ в Україні та MSP


Очікувані
результати
Внесок до OWER
Бюджет
Внесок до інших
пріоритетів на рівні
країни
Відпові-
дальний
відділ
ЄРБ
ВООЗ
Техніч-
ний
відділ
ЄРБ
ВООЗ
Продукти Функціональна
сфера системи
охорони
здоров'я
(управління - ST,
фінанси - FN,
генерація
ресурсів - RG,
надання послуг -
SD)
ST FN RG SD
Посилено координацію
програми в країні

OWER: 5.1.2

Основний бюджет:
10,000 дол.

Внесок до інших
пріоритетів ВСА:
1, 2, 3, 4
OIC
MSP
OIC Партнерство та
координація з
основними
партнерами на рівні
країни, включаючи
спільні заходи з
ООН
Х



OIC Сприяння та
доступність
політики ВООЗ на
рівні країни
(включаючи
Всесвітні дні
здоров'я)
Х



MSP
OIC
Управління
діяльністю
ВООЗ в країні
(включаючи
представництво
ВООЗ) та адекватна
відповідь на
непередбачувані
запити країни
Х
Х

Від Міністерства охорони
здоров'я
ВООЗ
Міністр охорони здоров'я
Д-р Ю. В. Поляченко
Від Європейського
регіонального бюро

Регіональний директор
Д-р Марк Данзон


-->


На сайті також шукають: Бронхорил, Мегіон інструкція, Ксефокам застосування, Ентеросгель побічні дії, Орунгал протипоказання